2010. augusztus 9., hétfő

Szellemirtók:Ecto-1

Nem akarok legoblog koppintó lenni,mivel mindmáig őszinte híve vagyok a blognak,de nagyon megtetszett a szellemirtós kocsi,másnéven ecto-1 legóból való megépítése.másnap reggel már hozzá is fogtam(anno most nyár július 12-én,mert a post 11-én jelent meg).
Azt hittem gyerekjáték lesz,de tévedtem.
A menetterv a következő volt:
1.Ötletek keresése
2.megtervezés lego digital designerben
3.elemek összeszedése,rendezése
4.építés
5. díszítés,kissebb-nagyobb javítások
Végül a lego designerben(ezentúl LDD) csak a vázat terveztem,a többit impromizáltam.
A belsejét is igyekeztem kidolgozni,de erről később letettem,csak egy computert raktam,és egy csomagtartót.A 4 figura pont elfér benne menetfelszerelésben és ez jó.
A végeredmény:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése