2011. február 5., szombat

Végigjátszás:The Battle of Naboo

 I. Alapadatok
Neve:  The Battle of Naboo
Sorozatszám:  7929
Témakör:  Star Wars
Altéma: Episode 1
Kiadás éve:  2011
Kockaszám:  241
Minifig: 12

Ára: 7290-8500 Ft
II. Mi van a dobozban?

A doboz kicsit túlméretezett,benne a zacskók,és a leírás.A doboz nagyon mutatós,üvölt a polcról:VEGYÉL MEG!Én főleg a sok droidért vettem meg,de nem utolsó sorban a gungan-ek miatt is.

III. Játékmenet
Először összedobjuk a két gungant,utána a járműt,aztán a droidtartót,és rá a droidokat.Az egész építés megvolt 10-15 perc alatt,a szöszmötölés inkább a droidokkal volt.Amikor ránéztem az építés befejeztével,azt mondtam:Ez igen!
Nekem a régi szállító nem volt meg,de láttam már és ez határozottan szebb.

IV. Értékelés
Minifigek:10/10-Egy ennyibe kerülő készletbe nem szoktak 12 figurát rakni.
Kockák:10/10-Minden megvan benne,ami kell.
Játékmenet:10/10-Összepasszol minden rész,egész szép is a végeredmény.
Ár:8/10-Bárhogy is nézem,ahhoz képest,hogy mennyi minden van benne,nem is olyan drága.
Összesen:9,5/10-Az egyik legjobb készletem.

Alapjáratban nem olcsó készlet,de aki teheti,fektessen bele,nem fogja megbánni.
A képek az eurobricks-ről vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése