2010. december 27., hétfő

Karácsonyi végigjátszások(1. rész)

Gondolom,ahogy elérkezett a karácsony,sokaknak került LEGO is a fa alá...
Na ezzel én is így vagyok,tehát egy jópár végigjátszást feltöltök,íme az első:

I. Alapadatok

Neve: Hoth Wampa cave
Sorozatszám: 8089
Témakör: Star Wars
Altéma: Episode 5.
Kiadás éve: 2010
Kockaszám: 297
Minifig: 3+1
Ára: 11000-17000 Ft

II. Mi van a dobozban?
A doboz kibontása nem volt túl nehézkes,4 zacskó foglalt benne helyet(a leírással természetesen).
Zacskók:
1-A hósikló törzse
2-A hósikló szárnyai
3-A barlang
4-Wampa
Amikor megnéztem az elemszámot, megdöbbentem,többnek tűnt ez 297 elemnél.A doboz design-ja tökéletes,és nem túlságosan elnagyolt.


III. Játékmenet
A sikló építése nagyon izgalmas volt,mivel már 4 éve vágyom egy hósiklóra.


A törzs önmagában kicsit fura,de szárnyakkal kiegészülve maga a tökély.A barlang összességében nagyon jó, bár a lézerkard-kilövő elég bénácska próbálkozás.A Wampa nagyon ki van találva,és bár nem értem,hogy miért nem Han Solo-t adták hozzá egy Taun-Taunnal, nagyon tetszik a szett.





IV. Értékelés

Minigigek:10/10-szerintem nem kell magyarázkodnom,elég szépek.
Kockák:8/10-A kockák jók,inkább spéci elemek vannak benne,mintsem alapok...
Játékélmény:10/10-Nagyon izgi volt.
Ár:5/10-Bár én ajándékba kaptam,a boltban nagyon drága.
Összesen:8/10-Ajándéknak kiváló,de csak úgy nagyon drága.
Lehet,hogy én nagyon optimista vagyok,de a készletet csak ajánlani tudom mindenkinek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése