2010. december 12., vasárnap

Separatists flagship-MOC

Na,ha már ennyit dolgoztam vele,akkor fel is rakom a saját magam által épített szeparatista siklót.Az építés(tervezéssel együtt) 22 órás volt.Természetesen nem egész nap építettem,hanem az órákat összeadtam.Közben bevezetek egy újfajta bejegyzés "típust" is,ez a MOC értékelés.Hasonlít a végigjátszáshoz,csak MOC-okkal.

I.Adatok

Neve: Separatists flagship(zászlóshajó)
Témakör:Star Wars
Altéma::Episode 2-3
Építési idő:22 óra
II.Összerakás

Hát mondhatom, egy kínzás volt...
1.Képek keresése az interneten
2.Megtervezés
3.Különlegesebb részek megtervezése LDD-ben
4.Alap összerakása
5.Falak kialakítása
6.Fülkék,termek,stb.megépítése
7.Tér kitöltése
8.Ajtók,nyílások tervezése,összerakása
9."Eszközök" elhelyezése
10.A sikló lefedése
11.Külső burkolat felrakása
12.Díszítés
Na,akinek eddig kétséges volt,hogy miért tortúra az összeépítés,az most remélem rájött.

III.Végig"járás"

A siklót nagyjából 3 részre lehet osztani:-pilótafülke+folyosó
-hangár+felső tárolórész
-Irányítórészleg,tárgyaló
A pilótafülkében egy-két computer van,kis lépcsőkkel mögöttük.Ennek az összerakása azért volt macerás,mert elég szűk(6 stud).

A hangár tulajdonképpen üres,viszont elég magas,tehát beraktam egy nagy plate-t,és arra
speeder-eket helyeztem.
Az irányítóterem nagyon elegáns,igyekeztem megreformálni a különböző elemek használatát.
Itt van egy forgószék Nute Gunray-nek, és (a filmben)innen stabilizálják a hajót is.



IV.Összkép

Üresen jól néz ki,de figurákkal egy kicsit zsúfolt...
Szerintem megérte a belefektetett időt.Ha valakinek esetleg van hasonló nagyobb Star Wars-os Moc-ja,az Postolja Kommentben.
R.A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése