2010. november 17., szerda

Soulless One-General Grievous starfighter

I. Alapadatok

Neve: Soulless One-General Grievous Starfighter
Sorozatszám: 8095
Témakör: Star Wars
Altéma: Clone Wars
Kiadás éve: 2010
Kockaszám: Kb. 420 db
Minifig:0
Ára:5000-18000! Ft

II. Mi van a dobozban(zacskóban)?
Egy összeépített űrhajó..:)Ezt a zsákmányomat a legutóbbi PECSÁs hadjáratomkor szereztem be,nagyon vagány.Teljesen új volt,csak nem volt hozzá minifigura,meg a kis állás sem.Újonnan 5000 lett volna,de én egy klónért,és némi pénzért cseréltem.
Amúgy szerintem kb. 4 zacskó.


III. Játékmenet
Azzal kezdtem,hogy szétkaptam apró elemekre,és kupacokat csináltam a különböző elemeknek.Indokolatlanul horribilisan nagy mennyiségű építőelem volt benne,átláthatatlan volt az építés is...Először a vázat építjük meg,utána a két szárnyat, és a végén a leszállótalpat,a rakétákat,és a bombát(vagy torpedót).
A leírás mutatóujjnyi vastag,nem értem,hogy mért kell ennyi fát elpusztítani egy leírásért.



IV. Értékelés
Ár:magamnak 10/10,de az eredeti ár 2/10
Kockák:10/10-rengeteg van belőlük.
Játékélmény:10/10-Nagyon élveztem az összerakást,és a játszhatóság sem semmi.
Összesen:10-1/10-A mínusz egy a leírásért(lásd:fönt).
Összességében kiváló készlet,de újonnan nagyon drága.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése