2010. november 4., csütörtök

Végigjátszás:7639-Camper

A mai nap is küldök 2 végigjátszást,mindkettőt egy nagy akcióban vettem(3800 Ft-ért).Az első a lakókocsi,amelyre már régóta vágytam, a második az utazó(impulse készlet).Az első itt is van:

I. Alapadatok

Neve: Camper(kempingező)
Sorozatszám: 7639
Témakör: City
Altéma:Traffic
Kiadás éve: 2009
Kockaszám: 165
Minifig:2+1
Ára:3800-5500 Ft

II. Mi van a dobozban?

Elég nagy doboz,de ahogy kibontottam,láttam,hogy reális.Rengeteg elem,2 nagy zacskó,bennük két kicsi.

III. Játékmenet

A két zacskó a kocsi két részére vonatkozik, először az alapvázat építjük meg,aztán az oldalát,az elejét,és itt van még a díszítés is.Rengeteg funkciója van,2 fekvőhely,3 szék,kinyitható oldalak,hátul létra.A bicikli is nagyon vad,nekem ez már a másodikom.A szörfdeszka kicsit nagyra sikeredett,de a minifigurák ellensúlyozzák.



IV. Értékelés
Minifigek:10/10-Szépek,jól kidolgozottak,ennyi pont elég a kocsiba.
Kockák:10/10-Ekkora készletbe pont elég ennyi kocka
Játékélmény:10/10-Hosszú építési idő,nagyon jó játszhatóság.
Ár:9/10-Én 3800-ra leakciózva vettem,de amúgy sem lenne túl drága.
Összesen:9.7/10-Zseniális készlet,mindenkinek csak ajánlani tudom.

1 megjegyzés:

  1. nagyon rosszak a képek. van legofotós poszt a legoblog.hu-n olvass bele.

    rrroka

    VálaszTörlés