2010. november 3., szerda

Végigjátszás 2.-lego sports

Ahogy tegnap ígértem,kész a 2. végigjátszás.Nem tudom,ki emlékszik rá,nagyon régen volt egy lego sports vonal.A kosárlabdás részét 2003-2004-ig üzemeltették.Egy ilyen készletem volt már(abban egy ember dobott kosárra).Most a Petőfi csarnokban 1200 Ft-ért vettem egy nagyszerű készletet.Itt is van:

I. Alapadatok

Neve: Spin and shoot(forogj,és lőjj)
Sorozatszám: 3430
Témakör: Lego sports
Altéma:Basketball
Kiadás éve: 2003
Kockaszám: 68
Minifig:2
Ára: 1190-7800 Ft

II. Mi van a dobozban?

Háááát... én nem dobozban kaptam,de gyanítom,hogy 2 zacskó,a két palánk hálóval,és a két alap.

III. Játékmenet

Már az összeépítés is nagyon izgalmas,másodjára már leírás nélkül is össze tudtam rakni(eddig 7-szer raktam össze).Nagyon tetszik a lenkerekes motor(felhúzható),és a dupla kosárpalánkos megoldás.Viszont a mostani piaci áráért(közel 8000 ft),kevesellem az elemszámot.Igaz én nagyon olcsón vettem.


IV. Értékelés

Minifigek:10/10-nagyon szimpatikusak,tetszik a rugós kialakításuk.
Kockák:8/10-egyediek,szépek,de nagyon kevés van belőlük.
Ár:10/10-ez csak magamra vonatkozik,amúgy 5/10.
Összesen:7,6/10-elég húzós árú készlet,de mindenkinek csak ajánlani tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése