2010. november 2., kedd

Végigjátszás-7236(rendőrautó)

Ma(kedd),2 végigjátszást is felrakok,mert az őszi szünet miatt nem tudtam a hétvégén.
Az első a MATCH-es akcióval jött(google-en utána lehet keresni).A rendőrautó megtetszett,főleg 44%-os akcióval:).

I. Alapadatok

Neve: Rendőrautó
Sorozatszám: 7236
Témakör: city
Altéma: police
Kiadás éve:
Kockaszám: 59
Minifig: 1
Ára: 500-2500 Ft

II. Mi van a dobozban?

2 zacskó, a kocsi alaplapja, és a leírás a matricákkal(fujj)
Árához képest egész sok darab+minifig( már van vagy 10-11 rendőröm).A doboz nem túlméretezett,ami nagy csoda a LEGO-nál.


III. Játékmenet

1. Zacskók kibontása:Nem okoz nagy gondot,egész sok elem...
2.A rendőrautó alapjának építése:Eleinte csak a leírás alapján tudtam,hogy ebből rendőrautó lesz,mivel erre semmi nem utalt.

3.Ablakok,tető felrakása:Csodálkoztam,hogy 2 különálló ablaka van,ez nem túl megszokott.A tető elég bénácskán van kialakítva,de az összkép egy kellemes kis kocsit ad.
4. Matricázás: Jujj,a legrosszabb,utálom,de szerintem ezzel mindenki így van.

IV. Értékelés

Minifigek: 10/8-Állat a rendőr,de egy betörő is igazán beleférhetett volna.
Kockák:10/9.Csak azért nem max. pontszám,mert nálam olyan elég kevésszer van.
Játékélmény:10/9-Elég rövid idő alatt lehet összerakni,de illik a városkámba.
Ár:10/4-Az ára normál áron irdatlanul drága.Én akcióban vettem 1000-Ft-ért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése